SportAdmin använder Cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att klicka på Jag Godkänner tillåter du detta. Här kan du läsa mer om cookies och hur SportAdmin använder dem.
.
Ledare
Ledarsida!
Välkommen till ledarnas egna sida. Denna sida kan bara föreningens ledare komma åt. Här kommer vi att lägga ut information och nyheter som berör föreningens ledare.


Ledarkläder och matchkläder
2022-09-22 16:33

Nu har vi gått igenom matchställen igen, och har försökt räkna ut vilka ställ som passar till vilka lag. Vi kommer att justera ställen på killsidan men på tjejsidan hoppas vi att man ska kunna köra på samma ställ som förra året. 
Matchställen står i klubblokalen, med nya utskrivna lappar, där ni kan fylla i vem som har varje nummer.
I vissa ställ saknas det fortfarande en del kläder, vi vill att ni ledare gör ett sista försök att leta reda på dessa. Det är ett alldeles för stort svinn. I vissa ställ ska kompletteras upp med strumpor. 

Vi ser gärna att väskorna står kvar i klubblokalen fram till kickoffen så att vi lätt kan lägga i matchställ som letas reda på. 

Vi uppmanar alla att använda klädavtalen som ligger här på ledarsidan under dokument, då hoppas vi att det blir lättare att få in kläderna efter denna säsong. 

Om det är någon i ert lag som behöver en större eller mindre tröja än vad som finns, i ert ställ så hänger det extra tröjor i en garderob i klubblokalen. 

Vi har nu bestämt oss för en ledartröja som alla ledare får, den ska bäras på alla matcher/sammandrag. Provning sker på kickoffen. 

Förra året hade vi ett ledarerbjudande, då fick man köpa tröja, byxor och t-shirt för 400:- (värde 1200:-) Vi behåller samma erbjudande för er som inte nappade förra året eller om ni är ny ledare. 
Detta set går endast att beställas under kick offen.


Medlemsavgifter
2022-09-21 22:39

I helgen kommer aviseringarna om medlemsavgifter gå ut till de äldre ungdomslagen (röda lag). Precis som föregående år så svarar man lätt på mejlet eller i medlemsappen om man kommer att deltaga eller inte. Är svaret att man ska deltaga så kommer man till betalning direkt, där man väljer hur man vill betala: kort, swisch eller faktura. 

På ledarträffen informerade vi om att på årsmötet togs beslut om att alla som på något sätt är verksam i vår förening ska betala en medlemsavgift. Så även aviseringen till er ledare kommer att skickas ut i helgen. 

Info till alla ledare inför kickoff
2022-09-15 10:58

Kickoff Tvååker Innebandy 2 oktober!

Information om dagen skickar vi i styrelsen ut till alla medlemmar och föräldrar men det vi vill ha hjälp med från er ledare är:

 ¤ Skicka ut en kallelse till ert lag där ni bjuder in till kick off i Medborgarhuset.
Ni ansvarar för ert lag under fotografering och hoppborg. Vi i styrelsen kommer även ordna 2 vuxna till varje station som hjälper till. Tider och schema ser ni nedan. Samla ert lag ca 20 min innan fotografering så att ni hinner byta om innan. Ombyte kommer vara i klubblokalen, fotografering i samlingssalen på andra våning.

¤Varje barn ska ha en ifylld lapp med godkännande från föräldrar att fotograferas. Se till att ha samlat in dessa innan fotograferingen. Inga barn utan lapp får fotograferas tyvärr.

I kallelsen skriver ni även att barnen ska ta med klubba och skor.

¤ Det kommer vara en föreläsning under eftermiddagen kl. 15 med Kristina Landgren. Denna är främst för de äldre lagen (p08/09, herrjunior, flickor 08/10) , seniorlagen, ledare och föräldrar. Det är en öppen föreläsning som kommer hållas i stora samlingssalen i Medborgarhuset. Här känner ni själva om ni behöver skicka ytterligare en kallelse för detta.

Ni räknar ut själva hur länge innan ni behöver samlas beroende på lagstorlek och ålder. Det kommer även bjudas på en festis och någon form av fika under tiden ni är där.

Dräkterna finns i klubblokalen där vi byter om. Ni som vet att det är några dräkter på vift som inte kom med när ni lämnade in i våras vore vi tacksamma om ni stöter på de barnens föräldrar.

Vi hoppas på en rolig dag tillsammans.

Vid frågor kontakta Ange 0702484849

Mvh

Styrelsen

Föreningskickoff 2 oktober
2022-09-05 16:51

Planeringen inför kickoffen pågår för fullt, det mesta är spikat nu, men det är ett par frågetecken så vi vågar inte skicka ut ett spikat schema. 

Men i stort så kommer det se ut så här:
¤ Fotografering kommer att ske lagvis från 9.30 fram till 15.00. Vi kommer att starta med de yngsta och jobba oss uppåt. Innan fotograferingen ska lappar delas ut för godkännande från vårdnadshavare, mer infor om detta kommer från Express-bild, två veckor innan fotograferingen. 
Det kommer att tas både lagbild och enskilda foto. 
¤ Efter forograferingen har man 30 minuter i hoppborgen tillsammans med sitt lag.
Under dessa 2 moment tänker vi oss att ni ledare ansvarar för ert lag. 

Utöver fotografering och hoppborg så finns det möjlighet att prova på speedshooting, fika och prova och beställa nya föreningskläder. 

Klockan 15.00 kommer det att bli föreläsning med Kristina Landgren, här kommer vi att sätta en åldersgräns (ej bestämt ännu) men alltså inte för de yngsta lagen. 

Vi välkomna gärna föräldrar att vara med under dagen även på föreläsningen. 

Så fort vi har spikat allt kommer ett tidsschema att skickas ut och ni kan skicka kallelser till era spelare. 

Vi kommer att skicka ut till alla vårdnadshavare, där vi ber om lite hjälp med bla fika och  städning 

Vi hoppas verkligen att detta ska bli en minnesvärd dag för alla våra medlemmar!

Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen
Hem, 27/09 09:43 
Hem, 31/08 11:14 
 
Våra sponsorer
Stöd Tvååkers IBK
Träna med oss!